Man en hond naar ziekenhuis na keukenbrand Ramplaan

Haarlem – Een man heeft vrijdagavond zelfstandig een keukenbrandje geblust. Rond 18:30 uur ging het fout in zijn keuken in de woning aan de Ramplaan, toen de bewoner aan het koken was. De man was tijdens het koken aan het bellen, toen een pannetje was drooggekookt.  De man heeft de brand eigenhandig kunnen blussen, waarna hij de brandweer heeft gealarmeerd.

Door het droogkoken ontstond flinke rookontwikkeling. De man heeft tijdens het blussen in de rook gestaan en moest ter controle naar het ziekenhuis. Ook zijn hond die lange tijd in de rook heeft gestaan moest worden nagekeken. Hij is met de dierenambulance mee en zal daar de nodige zorg krijgen.

 

Facebook Comments
error: Content is protected !!