Brand in sauna in de kiem gesmoord

Haarlem – In een woning aan de Dreef is zaterdagmiddag brand uitgebroken. Om 17:00 uur werd de brand door buren ontdekt. Er was niemand thuis toen de brand werd ontdekt. De brandweer heeft zich toegang tot de woning moeten verschaffen om de brand te kunnen blussen. Bij de brand kwam rook vrij die goed zichtbaar was aan de achterkant van de woning aan de Wagenweg.

De brand blijkt te zij ontstaan in een sauna. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is nog onbekend. Buren moesten tijdelijk hun woning verlaten omdat er veel koolmonoxide was vrijgekomen (CO). De brandweer heeft het complex geventileerd waarna iedereen kon terugkeren.

Facebook Comments

Deel dit artikel via: