Brandje door vergeten Airfryer, bewoner naar ziekenhuis

Heemstede – Een man is donderdagnacht gewond geraakt bij een woningbrand aan de Crayenestersingel. Om 02:15 uur werd de brand ontdekt door de bewoner. Een vergeten airfryer was in brand gevlogen. De man bevond op het moment van de brand boven in de woning en merkte de rook op. Hij heeft in eerste instantie geprobeerd de brand zelf te blussen, maar heeft daardoor enige tijd in de rook gestaan.

Bij aankomst van de brandweer stond de woning vol rook. De brandweer wist het vuur snel te blussen, waarmee erger is voorkomen. Een hond die ook in de woning was ten tijde van de brand is op tijd naar buiten gekomen.

De brandweer heeft de woning geventileerd en stichting Salvage is ter plaatse gekomen voor de afdichting. De man is vanwege rookinhalatie naar het ziekenhuis gebracht.

Facebook Comments
error: Content is protected !!